Fanta

Beschikbaar in meer dan 190 landen, is Fanta het grootste multi-smaken merk wereldwijd. in 2017 is de visuele identiteit van Fanta volledig veranderd. Fruitig, Energiek, Intens, voor jou en alle tieners in de wereld. De frisdrank Fanta ondergaat een merkevolutie: een nieuw logo én een nieuwe fles. Fanta heeft een jonge, dynamische doelgroep en daar hoort een verfrissende visuele identiteit bij. De nieuwe look is wereldwijd doorgevoerd. Er is gekozen voor een creatiever en gedurfdere fles en logo. Hiermee vallen de flessen meer op in het schap en zorgen ze voor meer relevantie bij tieners.

Ben je op zoek naar contact met onze Rayon Managers en wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen? Reageer dan direct en we nemen persoonlijk contact met je op!

Neem contact op met de fabrikant

Reageer direct en verstuur eenvoudig je bericht

Gratis account aanmaken

Wellicht ook interessant?

arrow-right keyboard_arrow_down arrow-left plus-circle cross close search2 twitter2 facebook2 youtube2 linkedin2 envelope-o instagram2 menu play2 mobile2 users3 signal user2 whatsapp22 envelope-o2 quotes-left spinner2222 checkbox-checked checkbox-unchecked checkmark price-tag lightbulb_outline comment-square binoculars heart-o heart home bell building-o bullhorn star-o star truck magic-wand chevron-down chevron-up minus plus comments-o pig share